رییس مجمع عمومی سازمان ملل با رییس جمهوری تركیه دیدار كرد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز جمعه ایرنا ، به نقل از رسانه های خبری تركیه ، در این دیدار دو طرف در خصوص تحولات منطقه ای و موارد دستور كار سازمان ملل متحد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به نوشته این رسانه های خبری ، رییس قطری مجمع عمومی سازمان ملل متحد در این دیدار بر اهمیت نقش تركیه در تحولات اخیر منطقه ای تاكید كرد.

الناصر كه برای شركت در نشست میانجیگری برای صلح سازمان ملل در استانبول به تركیه سفر كرده است ، قرار است با ' احمد داوداوغلو ' وزیر امور خارجه این كشور نیز دیدار و گفت وگو كند.

كنفرانس بین المللی میانجیگری برای صلح با شركت بیش از 250 تن از كارشناسان، روزنامه نگاران، نمایندگان نهادهای مدنی، دیپلماتهای خارجی ، مقامات بلندپایه سازمان ملل و تركیه و كشورهای مختلف امروز (جمعه) در استانبول آغاز بكار می كند.

كنفرانس میانجیگیری برای صلح با اقدام مشترك تركیه و فنلاند در جریان شصت و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل در سال 2010 میلادی شكل گرفت كه اولین نشست قرار است به مدت دو روز در استانبول برگزار و بدین ترتیب به عنوان سندی در سازمان ملل ثبت شود.

'احمد داوداوغلو' وزیر امور خارجه تركیه، وزاری خارجه فنلاند، برزیل و رییس مجمع عمومی سازمان ملل اولین سخنرانان این كنفرانس خواهند بود.

'ناصر عبدالعزیز ناصر' رییس مجمع عمومی سازمان ملل به همراه هیاتی در این كنفرانس شركت خواهد كرد

خاورم ** 230 **1446





:: برچسب‌ها: مردم , جدید , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: